01 February 2013

Sweterek

Z samego rana (co w moim przypadku jest godziną 9.30) obudził mnie dzwonek do drzwi. Przekonana faktem, że to listonosz szybko pobiegłam je otworzyć. Rzeczywiście człowiek, u którego kupowałam szkiełko miał rację zarzekając się, że dojdzie ono następnego dnia. Natomiast nie był przekonany o tym obecny właściciel tego czarnego maleństwa, więc miałam okazję, żeby zrobić mu niespodziankę :)

Dziś stwierdziłam, że skoro mam kilka drobnych w portfelu to warto byłoby sprawdzić co w secondheand'ach piszczy. Pewnie gdybym nie była tak leniwa robiłabym to częściej. W każdym razie jak zwykle wróciłam zadowolona! Może nie z masą rzeczy, bo byłam tylko w dwóch miejscach, ale kolejne 3 ciuszki znajdą miejsce w mojej szafie.
W związku z tym chciałabym się Wam pochwalić tym, z czego ucieszyłam się najbardziej :


Śliczny biały sweterek

Jestem tym bardziej dumna, gdyż dałam za niego całe 1,5 zł !






Byłabym wdzięczna gdybyście zostawiali po sobie ślad :)
Dajcie znać, że byliście :)


13 comments:

  1. A gdzie pozostałe dwie rzeczy? :P sweterek uroczy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po kolei :)
      Na pewno je tu pokażę :)

      Delete
  2. Nie ma to jak ciepły, śliczny sweterek na zimę! Gratuluję udanych łowów :)

    ReplyDelete
  3. Zmień czcionkę, bo bez powiększania nie idzie się doczytać

    ReplyDelete
  4. Ej, Madzia, ty jesteś jeszcze wiggerem czy już ci przeszło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami :P
      Zależy na co mam ochotę :)

      Delete
  5. Oh widzę, że taki sam leń z ciebie jak i ze mnie, jeśli chodzi o poranne wstawanie xD Jednym słowem nic się nie zmieniło odkąd razem pracowałyśmy xD Pamiętasz te wspania...łe czasy Vigoza...? xDD
    Śliczny sweterek Maddie xD
    Pozdrówka :* Ane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pamiętam, oj pamiętam :P
      Aż za dobrze... xD

      Delete
  6. Też chcę sweetaśny sweterek ;_;

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Jest to dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zapraszam do obserwacji :)