19 January 2015

Leniuchować by się chciało.

   W minionym tygodniu poznałam znaczenie słów 'sesja is coming' i powiem szczerze, że łączenie jej z pracą, treningami i meczami, to mieszanka wybuchowa. W sumie jedyne co wybucha, to mój mózg, który od nadmiaru zajęć wręcz błaga o dzień wolny. Niestety nawet niedziela minęła pod znakiem egzaminów, zbawienie nadeszło wieczorem, kiedy to w końcu po tygodniu mogłam spotkać się z moim Mężczyzną.
Na szczęście pracę zaczynam dopiero popołudniu, wiec grzechem byłoby nie wykorzystać tych kilku chwil na drobne przyjemności. Dlatego właśnie siedzę na fotelu masującym, a w przerwach pomiędzy zdaniami popijam ciepłą herbatkę w ulubionym kubku. Na ten weekend czeka na mnie równe sto substancji aktywnych, które muszą znaleźć miejsce w mojej głowie, ale jak na razie po bombardowaniu jej anatomią przez cały ostatni tydzień zamienię lekturę na Cosmopolitan, który czeka na swoją kolej już od kilku dni. Ogólnie - poranek leniuszka.
Kto jeszcze tęskni za takimi dniami/porankami?



Fotka jeszcze ze świąt :)
Formę trzeba trzymać cały czas :)


11 comments:

  1. Urocze skarpetki! Chciałabym być tak wysportowana! :)

    ReplyDelete
  2. No niezłą masz kondycję! :) Jestem pod wrażeniem

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki za szybkie zakończenie tego pracowitego wiru :)

    ReplyDelete
  4. Jakie świetne skarpetki! Ja niestety nie jestem tak rozciągnięta, haha.

    ReplyDelete
  5. Mi brakuje takiego weekendowego "nicnierobienia", ale od kiedy swoje poranki, dni, godziny dzielę ze swoją kochaną córeczką to mogę o tym zapomnieć. Także korzystaj, korzystaj :)

    ReplyDelete
  6. Przydałby się taki leniwy poranek. Powodzenia z sesją ;)

    ReplyDelete
  7. wow ale dałaś na tym drugim zdjęciu!!!

    ReplyDelete
  8. ja na jutro zaplanowałam poranek leniuszka ;)
    i będę go spędzać w podobnych skarpetkach ;)
    dzięki za odwiedziny :) będę zaglądać tu z przyjemnością :)
    i w sekrecie powiem, że marzę o tym, żeby usiąść w takiej pozycji ;)

    ReplyDelete
  9. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Jest to dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zapraszam do obserwacji :)