04 March 2015

Karma wraca!

   Miałam się uczyć, a zamiast tego rozarło mi się japsko. No cóż... Zaniedbałam trochę moje gardło rwące się do śpiewania wszędzie, a już najczęściej w aucie, kiedy to dziękuję wszelkiemu stworzeniu, że siedzę tam sama. A jeśli ktoś miał okazje zobaczyć stojąc gdzieś w korku moją ekspresje w trakcie jakże cudownego 'aucianego reczitalu' wspieranego za każdym razem radiem RMFfm życzę zdrowego uśmiechu i zębów jak na reklamie pasty colgate.
   Dzisiaj przychodzę do Was z niemałą sprawą bo chodzi o pomoc, a pomóc mogą wszyscy(a raczej wszyscy pomóc powinni). Jakże artystyczne selfie strzelane są codziennie w milionach egzemplarzy. Jedne wychodzą lepiej, inne gorzej - jeśli gorzej - trzaskaj następny milion i wybierz jedno. A najlepiej takie, na którym znajdzie się hasło 'karma', lub 'karma wraca'. W ten sposób nie tylko będziecie mieli kolejne 'foto na insta', ale możecie dodatkowo pomóc biednym psiakom ze schronisk. Akcja jest dziecinnie prosta i nawet pięciolatek z tabletem(o zgrozo) da radę. Wystarczy wyżej wspomniane zdjecie wrzucić na fejsbuka, insta, lub twittera, oznaczyć @karmimypsiaki i dodać hasztagi: #1selfie1posiłek #karmawraca #karmimypsiaki i już!
   Jeśli zdecydujecie się i wspomożecie akcję niech Wam błogosławi, kto tam uważacie za słuszne. I pamiętajcie KARMA WRACA! - ta dobra też :)
P.S. Możecie pochwalić się swoimi zdjęciami w komentarzach :)


4 comments:

  1. ale super! czekam na nowy telefon, który wreszcie będzie miał aplikację instagrama i pierwsze co wrzucę to to właśnie zdjęcie!
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Widziałam tę akcję na insta, też muszę wrzucić swoje zdjęcie :-) A w karmę wierzę :-)

    ReplyDelete
  3. Ja tam nie strzelam żadnych selfie ostatnio. Poza tym wolę pomagać ludziom niż zwierzakom. Nie jestem buddystką czy hiduską, aby tak szerzyć karmę. :D Ale fajnie, że jest taka akcja dla miłośników czworonogów.

    ReplyDelete
  4. Już kiedyś sobie trzasnęłam taką focię :D No bo skoro tak niewiele mnie to kosztuje, to dlaczego nie pomagać?

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Jest to dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zapraszam do obserwacji :)