26 December 2013

Święta, święta!

Kochani!
Dużo zamieszania w związku i bez związku, ale dziś o Świętach.
Wszystko zaczęło się w poniedziałek. Rodzinka 'wszystko na ostatnią chwilę' ze mną na czele uwijała się w kuchni niczym kasjerki w Biedronce. Pierogi, pierniczki, grzybki w cieście, grzybki bez ciasta i grzybki w sosie grzybowym i jeszcze więcej grzybków... ojej, ogólnie szał ciał!
Skończyłyśmy o 23, żeby od nowa zacząć dnia następnego od samego rana. Na szczęście udało nam się wyrobić ze wszystkim na czas, co nawet przy pracy zespołowej, takiej jak nasza graniczyło z cudem. No, ale w końcu Święta czas cudów tak?
Jeszcze przed południem bawiłam się w Mikołajkę pomykając po mieście w czerwonym płaszczyku i czerwoną szminką na ustach darzyłam wszystkich uśmiechem, niech mają! Udało mi się uzyskać jeden szczery uśmiech, na którym mi zależało, więc: mission completed. W końcu wieczorem zasiedliśmy przy wigilijnym stole, w gronie rodzinnym i miłej atmosferze i zaczęliśmy świąteczną rozpustę!
Przyznam się bez bicia, że tym razem perfidnie i z premedytacją zdradziłam moje ukochane pierogi z kapustą i grzybami na rzecz łososia i nie żałuję. Ale Mikołaj nie był zły ani trochę, wręcz przeciwnie uznał mnie za grzeczniutką w tym roku i przyniósł naprawdę śliczne prezenty!
Zostawiam Was z fotorelacją i życzeniami Cisteczkowych Świąt! :)

(P.S Klikamy w zdjęcia i komentujemy pod spodem :3)



Własnoręcznie robione kartki <3
Kajalena też życzy Ciasteczkowych :3


Łosoś! <3 Moja świąteczna miłość.








15 comments:

  1. Co za kieckę Madzialena miała? Chcę zobaczyć. Pokaż! :D

    ReplyDelete
  2. bardzo mi sie podoba Twoj styl pisania :D u mnie jakos obeszlo sie bez takiego szalu cial i prawie bez grzybkow ;) super sa te zdjecia, takie pozytywne

    ReplyDelete
  3. U mnie na szczęście w tym roku były luzy, bo to nie u mnie była Wigilia :D Oczywiście roboty trochę było, ale to bez porównania i tak ;)

    ReplyDelete
  4. włosy będą Ci wdzięczne za odstawienie prostownicy i lokówki :)
    ja czasem obdarzam ludzi uśmiechem od tak, na co dzień, ale rzadko kto odpowiada, raczej są zmieszani i mnie to dziwi ;o tak rzadko spotykają się z tym zwykłym gestem?

    ReplyDelete
  5. Jak ja uwielbiam kupować prezenty dla swojej rodziny i znajomych. Kocham, kocham. Szczególnie przed świętami. Mogłabym takie rzeczy przeżywać częściej niż raz do roku. ;)

    ReplyDelete
  6. piękne zdjęcia ; ) fajnie udokumentowane święta, pierniczki i własnoręcznie robione kartki super. jestem pełna podziwu! chętnie obserwuję : )

    ReplyDelete
  7. Awesome blog!!! Happy New Year!!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. Też własnoręcznie robiłam kartki :)) No, ale na pierniki już zabrakło czasu w tym roku. Może na Nowy Rok jeszcze będą :-)

    ReplyDelete
  9. Przelewa się słodkość i trochę tęsknota za tym co było..Czy mam racje?
    Chciałam tylko wspomnieć jeszcze, że napisałam post, który w moim odczuciu Ciebie zainteresuje. Nie ukrywam, że zależy mi na Twojej opinii. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę na wyrażenie własnego zdania. Z góry dziękuję.
    kindofeveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Pozdrów Kaję, fajna z niej dziołcha

    ReplyDelete
  11. uwielbiam łososia <3
    śliczne zdjęcia !

    Polubisz mnie na facebooku ? Proszę;*
    https://www.facebook.com/marttfashion

    ReplyDelete
  12. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Jest to dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zapraszam do obserwacji :)