24 August 2014

Sweet eighteen outfit!

   Dziś tak na prędkości, więcej do pooglądania niż do poczytania, ale to nadrobimy kolejnym razem!
   Piątkowy wieczór przebiegł może nie zupełnie, ale zdecydowanie inaczej niż to planowałam. W związku z Żanciowym zapałem do pracy na sali, na której miało odbyć się huczne(mam nadzieję!) wesele niestety nie udało nam się już spotkać. Z paznokciami jednak poradziłam sobie sama, w końcu kurs wizażu i stylizacji paznokci jakby nie było skończyłam z widniejącym na certyfikacie 'very good'. Następny dzień przebiegł szybko, nie zdążyłam nawet porządnie mrugnąć (no może oprócz razu, kiedy to wsadziłam mascarę w oko), a już byliśmy na osiemnastce. Bawiliśmy się na prawdę dobrze i tym razem to ja musiałam dotrzymywać kroku mojemu Mężczyźnie, który mimo swoich zaprzeczeń okazał się zdecydowanie świetnym tancerzem! Miałam wrażenie, że nasz prezent najbardziej przypadł solenizantowi do gustu.
  Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja śmigam świętować z moim chłopakiem. To już pół roku jak jesteśmy Razem!








Sukienka: oodji, portfel: Mohito, make-up i paznokcie by myself

20 comments:

  1. mowa w poście o weselu o pół roku bycia razem z Twoim mężczyzną a tytuł sugeruje 18 urodziny i już w sumie nie wiem czego dotyczy ten wpis :) jednak zdjęcia, makijaż, paznokcie i włosy ślicznie zrobione :) pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz! Cudowny makijaż i paznokcie!

    ReplyDelete
  3. Jaki masz sliczny makijaz ! <3
    Bardzo ladne, zadbane paznokcie no i cudowna sukienka *,*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    ReplyDelete
  4. makijaż rewelacyjny:)

    ReplyDelete
  5. ładnie;) obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  6. Ahhhh jak ja bym się pobawiła na jakiejś 18stce, to były szalone, niezapomniane czasy... :D hehe
    Wspaniale wyglądasz w tej sukience, bardzo pasuje ten kolor do Twojej delikatnej i dziewczęcej urody :)
    Miłego dnia :) Daria

    ReplyDelete
  7. Sama robisz te zdjęcia? Są niesamowite! Z resztą tak jak i wszystko inne :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wszystko co tu widać jest zrobione przeze mnie :)

      Delete
  8. Cudna sukienka, genialny makijaż:) Pięknie!
    Pozdrawiam i obserwuje, http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Klimatyczne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    www.marrtab.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dziękuję za miłe słowo :) z tego, co widzę to jesteś z środkowej Polski..a można wiedzieć dokładniej, jaka miejscowość? :)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz cudownie :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Na weselu byłam ja - przyjaciółka maddie. Pozdrawiam ;p

    ReplyDelete
  13. Wspomniane wesele to impreza mojego brata, czyli podsumowując Madziowej przyjaciółki. Pozdrawiam ;p

    ReplyDelete
  14. Wyglądałaś lekko i dziewczęco :)
    p.s. wesele dotyczy mnie, pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Ślicznie Ci w niebie...wróć. Śliczna jesteś! :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Jest to dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zapraszam do obserwacji :)