08 March 2013

Pakowanie

Hej!
Właśnie jestem w trakcie pakowania się na warsztaty, o których już kiedyś wam pisałam. Bounce To The Beat vol. 4 to wydarzenie na które czekałam ostatnio najbardziej i wręcz nie mogę uwierzyć że przez kolejne dwa dni będę cisnąć na sali z masą genialnych ludzi i świetnymi choreografami!
W każdym razie moje pakowanie jest tak chaotyczne, że nie wiem za co się łapać, a muszę skończyć je za pół godziny, żeby zdążyć jeszcze na zajęcia. Jeśli nie zapomnę aparatu, albo karty pamięci to na pewno zdam Wam relację z całego wydarzenia. A teraz wracam do nieszczęsnego pakowania i zostawiam Was na dwa dni.



Obiecane zdjęcie w Czapie :)

KILL IT OR QUIT !


10 comments:

  1. w takim razie życzę miłej zabawy na warsztatach! ;D

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę. Też bym sobie dokądś pojechała...
    Miłego wyjazdu, oby wszystko udalo się wyśmienicie!

    ReplyDelete
  3. zasypało mi tu Łódź ;<
    ej, idź być ładna gdzie indziej ;_;

    ReplyDelete
  4. jestes bardziej amerykanska niz 50 cent wpierdalajacy burgera

    ReplyDelete
  5. Ojej, warsztaty.
    Też niegdyś tańczyłam. Cudowna sprawa. Niezapomniane przeżycia, moc energii, i niesamowite emocje. Gdy widzisz ludzie, którzy tym żyją :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. wooow i jakie odjechane buty :D nono kochana ;D zycze pwoodzenia i baw sie odbrze ;D

    ReplyDelete
  7. ja to nigdy nie mogę się pakować na ostatnią chwilę, bo zapomnę połowę rzeczy! xd
    zawsze robię listę odkąd na ferie pojechałam m.in. z jedną parą spodni, bez szczoteczki i pasty itd. -,-

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz! Jest to dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy. Jeśli blog Ci się spodobał zapraszam do obserwacji :)